Iedere seller heeft een eigen aanbod waar Fruugo op adverteert in o.a. Google shopping
Het is de missie van Fruugo om consumenten de mogelijkheid te bieden om bij verkopers van over de hele wereld producten te open. Dit zorgt voor een zeer gevarieerd productaanbod. Echt een wereldspeler dus. Uniek is dat Fruugo een volledig geïntegreerd en gelokaliseerd aanbod biedt voor retailers en shoppers.
Het concept blijkt te werken. Met meer dan 240 miljoen bezoekers per jaar, is Fruugo opgenomen in de Financial Times Europe’s 1000 Fastest Growing Companies en The Sunday Times 100 Fastest Growing Private Companies.
Zoals gezegd biedt Fruugo een zeer gevarieerd productaanbod. Op het moment zijn er 2100+ retailers hun producten op Fruugo verkopen. Fruugo biedt een end-to-end eCommerce-oplossing. Met een focus op groei en een bijpassende technische roadmap, biedt Fruugo de beste ervaring voor zowel shoppers als verkopers.
"Fruugo vertaalt de productteksten en adverteert actief op Google shopping. Het eigen bereik is beperkt, maar voor een verkoper die niet in elk Europees land een eigen webshop heeft, is Fruugo een laagdrempelige manier om een nieuwe markt aan te boren."
Verkopen op Fruugo is nu nog gemakkelijker gemaakt door de integratie met Vendiro. Niet alleen kun je zo eenvoudig je productinformatie naar het platform pushen. Je houdt ook overzicht en controle over je voorraad, bestellingen en administratie.